FAQ - egzaminlek.pl

Ile kosztuje dostęp do pytań?

Dostęp do pytań z Lekarskiego Egzaminu Końcowego jest bezpłatny na naszej stronie internetowej egzaminlek.pl.

W przypadku chęci skorzystania z trybu rozwiązywania pytań wg zagadnień tematycznych(np. Interna->Kardiologia->Choroba niedokrwienna serca) zachęcamy do wykupienia dostępu poprzez naszą stronę internetową lub aplikację Egzamin LEK. Wykupując tę opcję otrzymujemy zarówno pełen dostęp do pytań na stronie egzaminlek.pl oraz w aplikacji Egzamin LEK. Zachęcamy także do darmowego pobrania i przetestowania naszej aplikacji.


W jaki sposób wykupuje się dostęp do pytań?

Istnieją dwie drogi wykupienia dostępu do pytań. Poprzez zakup wewnątrz aplikacji Egzamin LEK (42.99 PLN) lub przez stronę internetową egzaminlek.pl (39 PLN).


Jak długo można korzystać z pytań na stornie internetowej oraz w aplikacji po wykupieniu dostępu?

Dostęp do pytań jest bezterminowy. Obejmuje również przyszłe aktualizacje aplikacji oraz dostęp do pytań z przyszłych egzaminów LEK.


Czy wykupując dostęp poprzez stronę internetową uzyskuję również dostęp do aplikacji i vice versa?

Tak, jedyne co musisz zrobić to zalogować się z tego samego konta, z którego dokonano zakupu. Poniżej opisaliśmy jak to zrobić.


Wykupiłem dostęp poprzez aplikację Egzamin LEK, w jaki sposób mogę aktywować dostęp do pytań wg zagadnień na stronie internetowej?

Aby aktywować ww. usługę na stronie internetowej egzaminlek.pl należy założyć konto w naszym serwisie. Można to zrobić zarówn poprzez stronę internetową http://egzaminlek.pl/rejestracja/ lub z poziomu aplikacji(otwórz aplikację ->Ustawienia->Logowanie->Zarejestruj). Po utworzeniu konta zaloguj się na nie w swojej aplikacji Egzamin LEK. Po pomyslnym zalogowaniu w zostaniesz przesnisiony do zakładki Moje Konto, gdzie w polu „wykupione produkty” wyświetlą się dostępne usługi. Wejdź teraz na stornę internetową->zaloguj się i ciesz pełnym dostępem :)


Wykupiłem dostęp poprzez stronę internetową, w jaki sposób mogę uzyskać pełen dostęp do aplikacji Egzamin LEK?

Aby odblokować w pełni aplikację po wykupieniu dostępu na stronie internetowej musisz zalogować się w aplikacji(używając danych logowanie ze strony egzaminlek.pl), a następnie Twoje wykupione usługi zostaną zsynchronizowane automatycznie w tle. Otwórz aplikację Egzamin LEK na swoim telefonie, a następnie kilknij w zakładkę Ustawienia->Moje Konto/Zaloguj. Zaloguj się używając swoich danych ze strony egzaminlek.pl. Po pomyslnym zalogowaniu w zostaniesz przesnisiony do zakładki Moje Konto, gdzie w polu „wykupione produkty” wyświetlą się dostępne usługi. Możesz już w pełni korzystać z aplikacji Egzamin LKEK na telefonie.


Znalazłem błąd w odpowiedziach, co robic?!

Staramy się przykładać dużą uwagę do poprawności odpowiedzi, ale niestety nam również zdarzają sie pomyłki. W przypadku znalezienia błędu prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub przycisk ! w aplikacji.

Po wykupieniu dostępu z poziomu aplikacji pytania dalej są zablokowane (iOS)

Prosze wejść w zakładkę ustawienia->wykup pełna wersje aplikacji ->zaktualizowes aplikacje, chcesz uzyskać dostęp na innym urządzeniu ios? I nacisnąć "Aktualizuj dostęp". Dostep ulegnie odblokowaniu.

Wykupiłam/-em dawno temu dostęp i nie posiadam konta, jak uzyskać pownowny dostęp?

Najnowsza wersja aplikacji ( > 2.0) wymaga założenia konta. Jeśli miałaś/miałeś już wykupiony dostęp do aplikacji przed aktualizacją, ale nie posiadałaś/-eś konta wykonaj następujące czynności celem przywrócenia dostępu:

Dla osób z systemem android:

  • Załóż nowe konto (konto można założyć z poziomu aplikacji lub strony internetowej), a następnie zaloguj się na swoim koncie na telefonie.
  • Następnie wejdź w zakładkę ustawienia->wykup dostęp i odczekaj kilka sekund(przy połączeniu z internetem- dostęp ulegnie samoistnej synchronizacji).
  • Wejdź w zakładkę Ustawienia->Twoje konto i zobacz czy w polu „wykupione usługi” wyśiwetla się komunikat o Twoim dostępie do pytań. Jeśli tak to znaczy, że udało się Tobie pomyślnie zsynchronizować dostęp. W przypadku braku powodzenia napisz do nas maila: egzaminlek@gmail.com lub na fb. Zawsze odpowiadamy :)

Dla osób z systemem iOS:

  • Załóż nowe konto (konto można założyć z poziomu aplikacji lub strony internetowej), a następnie zaloguj się na swoim koncie na telefonie.
  • Wejdz w zakładkę ustawienia->wykup dostep->"zaktualizoweś aplikacje, chcesz uzyskać dostęp na innym urządzeniu ios?" I naciśnij przycisk "Aktualizuj dostęp".
  • Wejdź w zakładkę Ustawienia->moje konto i odczekaj chwile(w tym czasie Twoje wykupione dostepy powinny sie zsynchronizowac z serwerem). Zobacz czy w polu „wykupione usługi” wyśiwetla się komunikat o Twoim dostępie do pytań. Jeśli tak to znaczy, że udało się Tobie pomyślnie zsynchronizować dostęp. W przypadku braku powodzenia napisz do nas maila: egzaminlek@gmail.com lub na fb. Zawsze odpowiadamy :)

Nie dostaję maila ze zmianą hasła

Nasz system resetowania maili działa. Jeśli nie dostajesz maila upewnij się, ze nie wylądował on w spamie. Jesli go tam nie ma to najprawdopobniej popełniłaś literówkę przy zakładaniu konta. Napisz do nas na egzaminlek@gmail.com, zebyśmy mogli Cię zidentyfikować i poprawić błąd